sábado, 10 de março de 2007

Anatomi-71 & Nemo - Split CD (2002)


País: Suécia
Estilo: D-beat Hardcore, raw punk, pouco importa.
Tracklist: (Somente do Anatomi-71)
1. Du Är Inte Ni Med Mig, Gubbjävel
2. Sänk Eller Åk Hem
3. Lobotomerad Vid Födseln
4. Asocialt Kompetent
5. Dödad (Av Snuten)
6. Men Ös Då För Fan
7. Potential Psykopat
8. Dra Härifrån
9. Om Jag Såg Ut Som Dig Skulle Jag Nita Mig Själv
10. Lukta På Det Här Och Tänk På En Gubbröv
11. Ni Ska Inte In I Örebro
12. Ner På Knä (Du Måste)
13. Jag Lyssnade Bara På Metal Innan Jag Blev Pop
14. LA-Personalen Är Gammal
15. Telioffer
16. Pappa Var Från Nykroppa
17. Diskonsum
18. Utbildningsreserv
19. Religion, Nåt För Träskiga Individer Som Inte Fattar Bättre
20. Hele Ananasringar
21. Ner I Gruset

2 comentários:

Anônimo disse...

This link appears to be dead. Rapidshare gives "error, file not found" message. I can't find this CD anywhere, or else I would just buy it--please repost. Thanks for all the other posts.

Anônimo disse...

maste kolla:)